Privacybeleid

Privacybeleid Wensveen Vastgoedmanagement (hierna “wij”, “ons” of “once bedrijf”) hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In dit privacybeleid leggen wij uit welke gegevens wij verzamelen, waarom wij deze gegevens verzamelen, hoe wij deze gegevens gebruiken en hoe wij ervoor zorgen dat uw gegevens beschermd blijven. Dit privacybeleid is van toepassing op alle

Privacybeleid

Privacybeleid

Wensveen Vastgoedmanagement (hierna “wij”, “ons” of “once bedrijf”) hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In dit privacybeleid leggen wij uit welke gegevens wij verzamelen, waarom wij deze gegevens verzamelen, hoe wij deze gegevens gebruiken en hoe wij ervoor zorgen dat uw gegevens beschermd blijven. Dit privacybeleid is van toepassing op alle diensten van onze website www.wensveenvastgoed.nl.


1. Wie zijn wij?

Wij zijn Wensveen Vastgoedmanagement, gevestigd te [adres invullen], en bereikbaar via info@wensveenvastgoed.nl. Wij zijn verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in dit privacybeleid.


2. Welke gegevens verzamelen wij?

Wij kunnen de volgende gegevens verzamelen en verwerken:

  • Persoonlijke identificatiegegevens: naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres.
  • Gebruiksgegevens: informatie over hoe u onze website gebruikt, zoals IP-adres, browserinformatie, en bezochte pagina’s.
  • Gegevens via contactformulieren: informatie die u invult via formulieren op onze website, zoals aanvraag voor offertes of andere diensten.
  • Cookies: zie paragraaf 7 voor meer informatie over ons cookiebeleid.

3. Waarom verzamelen wij deze gegevens?

Wij verzamelen uw gegevens voor de volgende doeleinden:

  • Uitvoering van onze diensten: Om contact met u op te nemen, offertes te verstrekken of andere overeengekomen diensten te leveren.
  • Verbetering van onze website: Om onze website gebruiksvriendelijker en effectiever te maken.
  • Wettelijke verplichtingen: Om te voldoen aan wettelijke verplichtingen of verzoeken van overheidsinstanties.
  • Marketingdoeleinden: Om u te informeren over nieuwe diensten of aanbiedingen, mits u hiervoor toestemming hebt gegeven.

4. Hoe lang bewaren wij uw gegevens?

Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Voor bepaalde gegevens geldt een wettelijke bewaartermijn, zoals fiscale gegevens (7 jaar).


5. Delen wij uw gegevens met derden?

Wij delen uw gegevens uitsluitend met derden indien dit noodzakelijk is voor de uitvoering van onze diensten of om te voldoen aan wettelijke verplichtingen. Hierbij kunt u denken aan:

  • Dienstverleners die namens ons werken, zoals IT-leveranciers of boekhoudsoftware.
  • Overheidsinstanties indien wij daartoe wettelijk verplicht zijn.

Wij zorgen ervoor dat deze derden uw gegevens net zo zorgvuldig behandelen als wij dat doen.


6. Hoe beveiligen wij uw gegevens?

Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies, diefstal of ongeautoriseerde toegang. Denk hierbij aan:

  • Versleutelde verbindingen (SSL) op onze website.
  • Beperkte toegang tot persoonsgegevens.
  • Regelmatige updates en beveiligingscontroles van onze systemen.

7. Cookies

Wij maken gebruik van cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Cookies zijn kleine tekstbestanden die op uw apparaat worden opgeslagen. Wij gebruiken:

  • Functionele cookies: Nodig voor de werking van de website.
  • Analytische cookies: Voor inzicht in het gebruik van onze website.
  • Marketingcookies: Alleen met uw toestemming, om relevante aanbiedingen te tonen.

Bij uw eerste bezoek aan onze website vragen wij uw toestemming voor het gebruik van cookies. U kunt uw voorkeuren op elk moment wijzigen via de instellingen van uw browser.


8. Uw rechten

U heeft het recht om:

  • Inzage te vragen in de persoonsgegevens die wij van u hebben.
  • Correctie of verwijdering van uw gegevens te verzoeken.
  • Beperking van de verwerking van uw gegevens aan te vragen.
  • Bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens.
  • Gegevensoverdracht aan te vragen.

Om uw rechten uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via info@wensveenvastgoed.nl. Wij reageren binnen 4 weken op uw verzoek.


9. Wijzigingen in dit privacybeleid

Wij behouden ons het recht voor om dit privacybeleid te wijzigen. Wij raden u aan om dit beleid regelmatig te raadplegen. Belangrijke wijzigingen communiceren wij via onze website.


10. Contact

Heeft u vragen of klachten over dit privacybeleid of de verwerking van uw persoonsgegevens? Neem dan contact op via:

Wensveen Vastgoedmanagement
E-mail: info@wensveenvastgoed.nl

Als u niet tevreden bent met onze reactie, heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.


Laatst bijgewerkt: 08-01-2025